torsdag 22. januar 2009

Takk for nå kort

For dere som ikke vet det jobber jeg i administrasjon ved Nøkkelbo (hjem for døve i Andebu). Nøkkelbo har tilknyttet 10 boliger med til sammen 53 beboere som kommer fra hele landet. Eldstemann blir 90 år dette året, mens de yngste kommer direkte fra videregående. Det er en utrolig flott arbeidsplass, og vi har mange herlige personligheter hos oss.

I kveld har jeg laget et kort til en av beboerne, som skal flytte fra Andebu til Oslo. Det er siste dagen hans hos oss i morgen, og i den anledning skal vi i administrasjon ha en liten samling for ham. Personen er en helt herlig fyr, og han kommer til å bli savnet! Hver dag pleier han å komme en tur innom oss i adminstrasjon, og slå av en liten "tegnspråk-prat" - god tålmodighet har han også med "nye" slik som meg.

Siden vi ønsker å skrive noen ord til ham i kortet fant jeg ut at jeg skulle lage et kort med to innstikkslommer, slik at vi hadde litt god plass. På kortet til venstre skal det stå personens navn, og en liten hilsen, men på kortet til høyre tenkte jeg vi alle kunne skrive under.


Inspirert av Maya, som er helt utrolig til å ALLTID pynte ALLE 4 sidene i et kort, fikk også dette kortet en liten avslutning på baksiden.


Så da får vi bare håpe at mine medarbeidere, og mottakeren blir fornøyde.

Ble ikke flere kort i kveld, da det tok ganske lang tid å lage dette ene. Men spisestuebordet står fremdeles fullt av kort/scrappesaker, så mulighetene er mange....

5 kommentarer:

pia iris sa...

kjempeflott forseggjort kort som sikkert ikke var lagd på en halv time.

Maya sa...

Fyfaderulland så lekkert kort,Line!!
Og så utrolig smart med de to lommene på innsiden (Det må jeg huske) *smiler*
Ha ei flotters helg,
klemmer fra Maya :)

Lillian sa...

Nydelig kort, Line! :) Likeså de kortene i forrige innlegget ditt, var også nydelige..! :)

Ønsker deg en strålende helg!

Anita sa...

Fint! God helg til alle dere!! Klemmer fra Anita!

Irene sa...

Lekkert kort!!!