fredag 23. januar 2009

Barnetegning og stitchery

I kveld har jeg holdt på med noe KJEMPEGØY!!!!

Da vi hadde besøk forrige helg hadde Anita med seg en bok om stitchery, og et lite broderi som hun holdt på med - se Anita's blogg. Jeg har sett dette tidligere også, og har da hatt en ide om å gjøre om noen av de første barnetegningen til stitchery. Jeg ble ikke mindre inspirert da jeg så det hun holdt på med, så idag ba jeg mellomste om å tegne en tegning til meg. Det eneste jeg sa var at jeg skulle ha den til noe spesielt. Her er tegningen - de er jo bare SÅ HERLIGE!

Jeg fikk han også til og undertegne....



Overført til stoff og med mørk blågrå tråd -ble resultatet slik. Jeg har en plan om hva jeg skal bruke det til - men for å si det sånn - det blir nok ikke ferdig i morgen.


Dette var i alle fall kjempemorro, og det er helt sikkert at flere barnetegninger skal sys. Hva med et bilde med egen tegning, fødselsdato, vekt, klokkeslett osv. - hadde ikke det vært nydelig?

MÅTTE bare blogge dette - håper noen av dere også synes dette var en god ide :-)

2 kommentarer:

Mats Bettum sa...

Så utrolig kult! Skulle ønske jeg hadde sånne ting fra jeg var liten, en så kreativ mamma må være morsomt og ha! Det kommer de til og sette pris på senere i livet Tante :)
Setter stor pris på alt du har gjort for meg, og det kommer de også til å gjøre^^

Unknown sa...

kjempe søtt! :) og kjempe morsomt å ha senere, som mats skrev her. hehe. kanskje dette er noe vi kan lage hos deg en gang! hihi. du er så utrolig utrolig flink, tante. veldig morsomt å kunne følge med litt i din hverdag her på bloggen, og på alle fine tingene du lager :) klem helene