mandag 5. januar 2009

Det ble ROSA idag

Idag var hverdagen tilbake! Dvs. at også muligheten til å lage kort i stua er igjen på plass. Det har blitt 3 ROSA kort idag. En farge jeg ikke bruker så mye - i og med at jeg har 3 gutter selv, og derfor er det mest guttebursdager. Men selger jo også endel gjennom kjente, så noen rosa må jeg jo ha.

Det første er laget med Panduro stempel, de to andre med Hänglar og Stënglar stempel.

Mer blir det ikke i kveld - rart med det men det er slitsomt å være tilbake på jobb, samtidig som vi har vært på bading idag (fast annenhver uke) og ikke var hjemme før klokken seks.

Men jeg rydder ikke bort sakene her, i morgen kan det jo derfor hende at det dukker opp noe nytt - hvem vet?

6 kommentarer:

Lillian sa...

Er det ikke morsomt å lage noe som for deg "utypisk"? Jeg sliter med å lage i blått - med mine to jenter.. :) Ikke for det - jeg er ingen racer på rosa heller, ikke akkurat min favorittfarge!
Kortene dine ble uansett kjempesøte! :)

ha en super kveld!
Klem

Anette sa...

Kjempeflotte rosa kort! Kjenner til det der med hobbyen i stua... så det var jammen bra at hverdagen kom igjen - slik at vi fikk startet på noen hobbyting igjen :)

Nydelige ting du har laget i bloggen din :)

Sjekk bloggen min, for en liten overraskelse til deg!!

Hilde Aaslund aka Scoobie sa...

Er det ikke deilig å kunne gå litt berserk med rosa av og til? Problemet med å bare ha gutter hjemme, synes jeg er at jeg aldri har noe "jentegreier" når jeg endelig trenger det.

Ha en flott dag!

Anonym sa...

Så flink du er som har klart å få frem litt kort ting så fort etter jul:o). Og kjempe fine ble de også.

Agnetha sa...

Så morro å se at du lager noe i rosa:) Syns de ble søte jeg!

Har en award til deg i bloggen min

Anne Lise sa...

Så søte rosa kort :)