torsdag 1. januar 2009

2009

Må liksom smake litt på det - er bestandig rart når man kommer til ett nytt år, men dette smaker godt! Regner med at det blir et fint år når det gjelder hobbyfronten også. Minstemann fyller jo snart 3 år og begynner å "klare seg selv", og det gjør jo at mamma'n får mer tid tilgjengelig.

Nyttårsaften feiret vi sammen med gode venner, vi ble servert NYDELIG mat, ungene storkoste seg med hver sin lekekamerat, og minstemann sovnet ikke på sofan før kvart over tolv!!!

Fyrverkeriet ble beskuet innenfra sammen med mamman i huset og 2 1/2 åringen der. Det var tryggest (var ute i 1 min - men det var skummelt!!!).

Idag har jeg ikke gjort stort - annet enn å strikke et par vanter uten fingre. (Har blitt 8 stk. av dem siden tirsdag kveld *ler). Bilde kommer når jeg setter meg på en annen pc (nå låner jeg eldstemann sin - den stod på).

Vil med dette ønske dere GODT NYTT ÅR - jeg gleder meg til å følge blogger med interiør, blomster og papirhobby i 2009.

1 kommentar:

Lillian sa...

Riktig godt nytt år til deg også!! :)

Gleder meg til å følge bloggen din også i år!