torsdag 29. januar 2009

Jeg har blitt utfordret

Av Lillian har jeg fått denne utfordingen - jeg skulle gå inn på min bilder - i mappe 6 og plukke ut det 6. bildet. Så da måtte jeg jo gjøre det da. Her er mitt 6. bilde i min 6. mappe. Bildet er av bilen (en Karmann Ghia) som min mann snart er ferdig med å pusse opp. Den skal på veien i våret, etter at han har hatt den i nesten 10 år! Så dette er altså hva han driver med når jeg sitter dypt konsentrert i papp, papir, lim og stæsj.... *ler. Godt vi har noe vi begge har lyst til å drive med!

Nå det gjelder bilen har det vært mye frem og tilbake vedr. farge. Han har spurt meg og jeg har sagt hva jeg synes. Han har kommet med mange andre forslag, men alltid nedstemt! Så til slutt valgte han farge (den inni motorrommet), men etter litt (*les mye) "klaging" fra meg - skiftet han farge til den jeg hele tiden har sagt - KREMHVIT - og SE SÅ LEKKER. Han har faktisk fått mange kommentarer på at fargen er kjempeflott! Så det var hisorien om mitt 6. bilde i den 6. mappa.

Jeg har også fått en utfording fra Hilde om å komme med 7 avsløringer om ting som dere IKKE trenger å vite om meg...*hmmmm den var ikke lett
1 - Jeg er den midterste av 3 barn - en bror over og en bror under, og jeg er kjempeglad i dem begge.
2 - Jeg har et fadderbarn i Thailand - har hatt ei jente frem til nå, men har nylig fått bekjed om at hun klarer seg fint, og derfor ikke lenger trenger støtte. Har nå fått en gutt på 11 1/2 år som heter Nattachai.
3 - Jeg er hekta på ALT som har med hobby å gjøre (men det har dere vel alt gjettet...*ler)
4 - Jeg er tante til 5 flotte barn/ungdommer (17,15,14,13 og 3 - tre gutter og to jenter). Disse er på juleverksted hos meg hvert år - KJEMPEKOSELIG!
5- Jeg veier en del kilo for mye, men de som ikke akseptere det får heller finne seg andre venner.
6 - Jeg elsker å danse, men har dessverre en mann som ikke deler den interessen.
7 - Jeg jobber i et tegnspråkmiljø, men kan dessverre alt for lite tegn selv (men jeg SKAL lære mer!!!)
Jeg ønsker å gi diss utfordringene videre til: Anita, Marianne, Min sønn, Elin og Maya.

2 kommentarer:

Kicki sa...

Ja bilen blev verkligen superläcker i cremevitt!! :-)

Maya sa...

Tuusen takk for utfordringen!
Klemmer fra Maya :)