fredag 9. januar 2009

3 år...

...og stor fan av Ole Brum og hans venner, har minstemann ønsket seg Tigergutt-kake til barnebursdagen i morgen. Det er første gang han skal ha selskap her hjemme, og det blir totalt 7 stk. fra barnehagen. Fra 2-3 1/2 år - så det kan jo bli veldig hektisk :-) Regner vel med at noen foreldre må bli, og at det er unger som ikke tør å være her alene, men vi får se. Mellomste er lånt bort til mormor og bestefar, mens eldste på 9 1/2 får lov til å hjelpe litt til.

Her er i alle fall kaka som skal serveres.

Kaka er en sjokoladekake pyntet med smørkrem, og farget med amerikansk farge fra Cacas. Den er bare SÅ gøy og bruke, da den gir skikkelige klare farger.

Ellers blir det de tradisjonelle pølsene, og noen pepperkaker og brunestenger (beste kakene guttene her vet om). Er jo som regel ikke så veldig mye kake som går.

Kort blogginnlegg idag, da jeg ikke er helt ferdig før jeg setter med i sofan for idag. Morgendagen starter med barnebursdag fra 12-14 og deretter følger besteforeldre, tanter, onkeler, fetter og kusiner kl. 16. Tror jeg har regnet litt dårlig tid mellom selskapene (skal lage litt mat til selskap 2 i tillegg til kakene som er bakt), med det får stå til - er jo bare kjentfolk!

4 kommentarer:

Lillian sa...

Så fin kake! Og kortet unde rher var nydelig..!

Jeg skal krysse fingrene sammen med deg, at du får den bhg-plassen du ønsker deg :). Og så ønsker jeg deg en fin dag i morgen - det gå nok helt fint, skal du se! :)

Klem!

Agnetha sa...

For en fin kake! Vet hvem jeg skal leie neste gang jeg skal ha en flott kake:)

Anita sa...

Så fin tigergutt kaken er! Skikkelig avansert! Nå må vi bare ha en kortkveld snart! Med iallefall Amalie! Vetle blir nok litt fornærmet hvis han ikke får være med så...... Lykke til med feiringen! Kos dere!

Elins Cards and other handscrafts sa...

Det var en flott og morsom kake, Line. Gratulerer til bursdagsbarnet.
Godt nyttår til deg og dine :o)