torsdag 2. oktober 2008

Hjemme alene...

... ja tenk det. HELT alene! Min snille mann har tatt med seg alle tre guttane og reist på fjellet. Der skal de være frem til lørdag. Var egentlig meningen at jeg skulle komme etter i morgen etter jobb, helt til jeg sjekket datoene og fant ut at vi skal i 40-års lag denne helgen. Oktober kom vist litt fort på meg...

I alle fall her sitter jeg - huset er SÅ stille (god det ikke er slik normalt!), men det er godt. Satt meg ned å begynte å lage kort da kl. var halv fem! Det er 5 timer FØR jeg normalt får satt meg ned. Har alledre fått laget 3 kort - deriblandt et til juliblanten.

Dessverre har jeg ikke kamera i huset - det er med på fjellet (og det er jo viktigere å ta bilder der!), så bildene får vente til søndag. Har i grunnen fått laget MANGE (*les 23!!!!!) den siste uken. Føler at lysten er virklige tilbake.

I morgen er det jobb igjen, men jeg har jo bare meg selv å ta hensyn til, så hvis jeg vil kan jeg være grytidlig på jobb og jobbe sent (men det tror jeg ikke...), men det kan vel hende det er noe annet som frister mer hjemme.

Han en fin kveld alle sammen!

2 kommentarer:

Anita sa...

Det hørtes utrolig deilig ut! Har hatt så store planer idag jeg, men har ikke fått gjort noen av dem pga andre ting! Vi har bla. flyttet sommer blosmtene inn i drivhuset for overvintring, håper på ltt mere hobby tid i morgen! Kos deg masse videre! Klemmer!

Anita sa...

En god latter forlenger livet vet du;o) Om tre uker er det hamster til utdeling! Såååå søte atte:o) Håper dere har kost dere i hele ferien! Det har vi! Klem!