torsdag 23. oktober 2008

"Boblegal" mann

Det hender (en gang i blant), at jeg er på nettet og leter etter bilder som jeg kan bruke på kort. Synes det noen ganger er gøy med noe annet enn stemplene og fargeleggingen. Det pleier som regel da å bli endel forskjellig bilder.

Sist gang jeg lette fant jeg ut at jeg skulle søke etter biler (man MÅ bli påvirket når man har en mann som skrur på bil i garasjen - og har holdt på i flere år!!!). I alle fall dumpet jeg denne gangen over dette herlige bilde av en gammel "boble" (som min bedre halvdel har pusset opp 2 av tidligere - nå er det en Karman Giha...). Dermed ble det et "boblekort" til en god venn.



Synes også teksten med god venn passet så godt - til den herlige men slitte bilen. Forsøkte å få litt av den "slitte" utseende til bobla med i arkene jeg benyttet - ved at jeg rev og brettet litt kanter.

Så får jeg bare se da - hvor kortet havner....

1 kommentar:

Agnetha sa...

Så stilig det kortet ble. Syns det bildet var stilig:)Likte godt bilde av nissen jeg fikk av deg også:)Ønsker deg og dine en flott helg!