søndag 28. september 2008

Kortkveld

Endelig føler jeg at hobbylysten er på vei tilbake, og i kveld har jeg faktisk fått laget noen kort.

Kveldens kort har alle fått små sitater, slike som jeg selv synes er så hyggelig å lese. Sitatene har jeg hentet fra nettet, og skrevet dem inn i Word, for så å printe dem ut på tykt akvarellpapir.


Motivene er de jeg fargela i et tidligere innlegg. Dette var en litt annen måte å jobbe på. Jeg pleier vanligvis å finne frem kartong, pynteark og stæsj før jeg fargelegger!


Morro var det allikevel. Jeg synes jeg klarte å finne farger som stod til hverandre allikevel.

Jeg har jo en enkel stil både når jeg lager kort og når jeg scrapper, og den fortsetter her. Lurer på om jeg skal forsøke meg på de med mange lag, men jeg ender bestandig med de enkle - det er meg!

I morgen har jeg fri (*les høstferie i 2 dager), så her blir alt liggende fremme og jeg er HELT sikker på at det blir laget noen kort i morgen. Skal BARE ha eldsteman på 9 hjemme, mens de to andre skal i barnehagen og SFO. Det skal bli godt både for meg og eldstemann - alle har behov for litt tid alene.

Tirsdag regner jeg med å ha alle hjemme, og lurer på en tur på Jungelby (*lekeland i Tønsberg) - til STOR jubel fra barna.
Takk for at dere stikker innom.

1 kommentar:

LenaF sa...

Jeg synes kortene dine er kjempefine. Er selv av den enkle typen i designene mine. Kanskje blir det mere etter hvert eller så er man bare "enkel". Fine ting gjør du l alle fall!