mandag 6. oktober 2008

Guttekort

Mann min har reist til Sveits på en "snarvisitt", så her er jeg alene med 3 gutter - det er full fart og masse som skal ordnes. Nå er de alle i seng, men inspirasjon er ikke helt på plass etter full dag på jobb, henting, matlaging, fotballtrening, lekselesing (med protester) osv. osv. så det blir nok med dette ene kortet i kveld.


Kortet er ikke rosa (selv om det ser slik ut her - det er beige med litt rødt i...). Synes de nye stempelene er så fine - spesielt de med gutt og jente som sykler (*smelt).

Et enkelt bursdagskort, som jeg er sikker på at snart går ut døra til en guttebursdag (er jo noen av dem med 3 gutter i huset).

6 kommentarer:

Elisabeth sa...

Lekkert lekkert lekkert!

Bondemor sa...

Knallfint kort, Line!! Ønsker meg også de stemplene der... Men her er det shoppestopp!:-)

God natt!

Lillian sa...

Kjempeflott guttekort, Line!
Ønsker deg en strålende tirsdag!
Klem, Lillian

Elisabeth sa...

Selvsagt får du låne, bare koselig. Håper å få se kortet ;)

Bondemor sa...

Huff! Innlegget mitt ser jo pinadø ut som tigging...:-( Det var slettes ikke meningen!! (Men du får snart en mail...) Heheh!

Agnetha sa...

lekkert kort Line:-) Må åf laget noe av de nye H&S snart jeg og