tirsdag 7. oktober 2008

Minstemann slår til igjen

Her ligger korttingene fremdeles ut over kjøkkenbordet, og middagene fortæres fremdeles i stuen. Alle guttane mine har bestandig fått lov til å bruke utstyret mitt - selv minstemann som blir 3 i januar. "Mamma jeg skal bare lage litt kott" - pleier han å si. Det gjorde han idag også, da eldstemann og jeg satt med leksene.

Han fant frem det han ville, og jeg fulgte ikke med. Da jeg så det endelige resultatet måtte jeg smile. Det var jo bare SÅ HERLIG!!!


Jeg vet ikke om han har planlagt hva de forskjellige delene (fargene) er, men tidligere med stempelputer har han vært helt klar på mager, armer og ben...


Og hva gjør man med et slikt "kunstverk" når man har dilla på kort selv - jo man lager jo et kort med det!

Her er det "kunstverket" som skal frem i dagen - så slik ble kortet:


Forsøkte å fange opp litt av fargene han hadde brukt, og synes det ble et utrolig flott kort (der det ikke er noe stæsj - det hadde ødelagt alt...
Så det er nok en spirende kortkunstner her i huset - jeg gleder meg til fortsettelsen!

5 kommentarer:

Bondemor sa...

Gud! For et knallherlig kort det ble av kunstverket til poden!:-)

Mine unger for også lov til å låne utstyret mitt, og vi har det SÅ koselig sammen! Minstemann på 4 elsker å "kotte", som han sier. Og han er SÅ forsiktig med stemplene, og lager så fine trykk, at!

Sender deg en mail, jeg!:-)

Agnetha sa...

Så flink Atle har vært:-) En liten kunstner du har i hus skal du se.

Elisabeth sa...

Så gøy å kunne lage et flott kort ut av minstemanns lille kunstverk. Dette regner jeg med kommer i hans minnebok, mange gode minner i slike stunder :)

Anette sa...

Så lekkert kortet ble. Kjempelurt å bruke ungenes kunstverk på kortet. :o)

Anita sa...

Så flink han er også såååååå heldige de er som baer kan sette seg og lage ett kort! Du også da! Heldig altså! Nå koser vi oss litt med rødvin og potetgull! Må jo nyte hverdagen;o) Nå må jeg klippe noen lapper tror jeg! Kos deg!