onsdag 8. oktober 2008

Stakkars liten

Det ble et kort etter at ungene var i seng igår. Hadde liksom ikke inspirasjon på plass og da nytter det ikke hvor mye du enn forsøker...


Idag har mann kommet tilbake . det er godt! Utrolig nok holdt ungene seg friske denne gangen (de pleier alltid å bli syke når han er på reise), helt til i ettermiddag. Hentet minstemann i barnehagen, og da vi kom hjem var han litt varm. slapp og hadde ikke matlyst. En time senere var feberen oppe i 39,4 og han ville legge seg! Så før halv seks var han i seng idag... Stakkars liten. Derfor blir det tidlig langhelg på meg. Har fri fredag og mandag, så da får vi tro at han er frisk (og at ingen andre har blitt syke).

Ellers har jeg trenet litt idag - hadde ikke lyst, men det var godt bare jeg kom meg dit.

Kanskje "tassen" (som vi kalte han da han var liten) og jeg må lage litt "kott" i morgen...

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

God bedring til "tassen", håper han er bedre imorgen, og at dere får laget masse fine "kott" sammen ;)

Bondemor sa...

Er det ikke typisk?! Men det er jo tida for halsonde og feber nå, da... Krysser fingre for at det skal gå fort over, -men uansett bør du lage litt "kott" med ham, synes jeg! Minsten min laget kott til bestevennen sin i går kveld. Vennen skulle feire bursdag i dag, så minsten min satt på fanget mitt, limte, klipte og kosa seg- helt til han plutselig sovna... Da var klokka litt over 18 i går kveld. De er no så søte!:-)

Håper du får trykka dine snart, jeg sendte dem i går.

God helg!