tirsdag 22. juli 2008

Den store dagen

Ja idag var det da - at jeg ble 40 år! Dagen har vært helt perfekt. Den staret med at 3 små kom inn med pakke til mamma på senga i morres. Av dem fikk jeg en Bind-it-all maskin til scrapping og kortlagingen min. Dette var noe jeg hadde ønsket meg lenge nå. Og ikke nok med det, men av min snille mann fikk jeg (eller det vil si gaven kommer i før til neste sommer for jeg vil nemlig ha det bygget i forbindelse med et liten utebod) et DRIVHUS i TRE!!!!! Jippi!!!!! Så jeg er bare et STORT SMIL!


Etter en god frokost, pakket vi sekken og reiste på vannet. Være har vært kjempedeilig idag (så jeg må vel ha vært snill jente da *ler). Ungene har storkost seg på øya og i vannet, og når de koser seg, så koser vi oss også - og sammen med gode venner blir jo turen ennå bedre (selv om jeg ikke hadde med meg kake da ANITA! *ler).

Etter vi kom hjem hadde vi en enkel middag, før mann min tok meg med på resturant middag i kveld (svigermor og svigerfar var så snille og sitter her hos barna - TUSEN TAKK!). Vi besøkte en fiskeresturant, og spiste (jeg tror...) den beste fiskemiddagen jeg noen gang har smakt. Begge var vi stappmette etter forrett og hovedrett, så desserten måtte vi stå over (nestegang får vi ta middag og dessert...).

En perfekt dag og en kjempefornøyd 40-åring (ser ikke så galt ut det tallet ...).

2 kommentarer:

Elins Cards and other handscrafts sa...

Gratulerer så mye med gårdagen, Line :o)
Alle fortjener en skikkelig kosedag som forteller at man er ett flott menneske ;o)
En riktig god sommer til deg og dine.

Unni sa...

Gratulerer med overstått gebursdag, og tusen takk for hyggelig hilsen i bloggen min