mandag 7. juli 2008

Klematis

Stadig nye blomster dukker frem i hagen - nå er det den ene av mine klematiser som snart fylles med rosa blomster. Synes denne er SÅ nydelige. Den blomster rikelig og har funnet seg raskt til rette på vestveggen.
Her er et nærbilde av blomstene. Synes det er så fint spill i dem da de er tofarget. Klematis synes jeg er en nydelig blomst, og SÅ mange forskjellige arter. Jeg kommer helt sikkert til å planter flere klematis i hagen på sikt - må bare finne den rette plassen først :-)

Idag er det overskyet og litt regn på Nøtterøy, så dagen går nok til litt opprydning både ute og inne. Vi skal bl.a. en (eller flere) turer på fyllinga, slik at vi får ryddet i den rotet delen av hagen. Det er godt å komme til bunns! Ligger bl.a et huskestativ der som plutselig knakk (heldigvis var det ingen unger der da det skjedde), så må vil vel få laget et nytt - eller det vil si - mann får lage et nytt :-)

Deilig med ferie selv om været ikke er det beste - GOD FERIE til alle dere andre som også har startet ferien.

3 kommentarer:

Lene sa...

Hei Line!
Så nydelige blomster du hadde bilde av. Jeg flyttet til tønsberg for snart 1 år siden, og må si jeg er imponert over frodigheten her nede! Har så smått begynt å få litt skikk på hagen vår også, og det spørs om jeg ikke må forsøke meg på Klematis jeg også. De var i allefall nydelige! Ha en fin dag!
Klem, Lene.

Maya sa...

Skal si det blomstrer i hagen din *imponert*. Her er det halvdødt i krukkene etter masse tørke og lite vanning *knis*.

line sa...

De trenger vann vet du *ler*