lørdag 30. januar 2010

En ny award

Siste halvdel av 2009 var et dårlig bloggeår for min del. Uten inspirasjon og overskudd er det dessverre ikke hobbylering som blir prioritert, men kun de nødvendige oppgavene. Heldigvis er jeg nå tilbake igjen. Inspirasjonen bare trykker på for å komme ut, og dagene/ukene har alt for få timer. Jeg har egentlig ikke tid til å gå på jobb!

Ekstra hyggelig er det derfor når det dukker opp en award fra dere som jevnt besøker bloggen min. Denne gangen er det Anette som har sendt meg denne hyggelige awarden - "thank you - sweet friends"


Min oppgave er å komme med 10 ting som gjør meg glad. Det er mange ting som gjør meg glad, og ofte er det de små tingene som teller mest, slik som bilturen idag da minstemann på 4 hadde en 15 minutters lang avhandling om slottsfjellet (eller sloss-fjellet som han tror det heter). En kortversjon er at grunnen til navnet kommer av at de i gamle dager (rett før han ble født *ler) sloss så mye der oppe. Det var vist fæle kriger der oppe og de skjøt hverandre rett som det var med STOOORE kanoner.... Men over til listen over de ti tingen som gjør meg glad:

1 - Helt klart barna mine og mannen min (det er de som er der uansett om jeg er blid, sur, frisk, syk, våken eller trøtt - og de klager (nesten) aldri).
2 - Alle mine hobbyer - det være seg strikking, hekling, maling på glass og porselen, smelting av glass og ikke minst kort og scrapping....
3 - Se små frø som spirer opp av jorda, klare til å vise seg for fullt når sommeren kommer, og tanken på at jeg denne sommeren har nytt drivhus i hagen :-)
4 - Slappe av med familie og venner
5 - Fotografering (bare synd ikke tiden strekker til, men en hobby jeg helt klart kommer til å bruke mer tid på nå når barna blir større).
6 - Jobbe min (det gir meg masse med en jobbe som bare er "min" - dette er noe jeg gjør for meg selv - hvor jeg får bruke mine kunnskaper).
7 - Gleden av å gjøre andre glade.
8 - Tilbakemeldinger på de innleggene jeg blogger - tusen takk til alle dere min bloggvenner.
9 - Natur
10 -At jeg snart skal få eget hobbyrom :-D

Selv ønsker jeg å gi denne awarden videre til:

PIA for alle dere som ikke har vært inne på PIA sin blogg - DET MÅ DERE!). Hun har en fantastisk måte å formulere seg på, og jeg kan garantere dere morsomme innlegg.

ANITA - verdens hyggeligste og mest sympatiske venninne som tryller frem det meste med strikkepinner og symaskin (foruten alt det andre).

Til slutt vil jeg gi den videre til EVEN - min eldste sønn som er nybegynner med blogging og som fortjener en liten "belønning".

2 kommentarer:

Pia sa...

Tusen takk, Line, så hyggelig! Jeg tar med meg awarden og får seom jeg får skrevet et innlegg om det - må bare få gjort unna valgkampen først;)
Og du, vi er alle friske,altså, det var BLOGGINNLEGG som ble spydd ut...(Siden jeg liksom skreiv 2 innlegg på samme dag...)

Elins Cards and other handscrafts sa...

Så koselig at inpsirasjonen bare trykker på da.. Gleder meg til å se mer fra deg.
Ha en fin uke Line ;o)

Elin xx