tirsdag 12. januar 2010

Guttekort, bokside og stolt mamma!

Det var ikke bare minstemann her som ble 4 år denne helge, men også kameraten i barnehagen. Siden det er så lenge siden jeg har laget kort, hadde jeg ingen liggende, og måtte lage et i full fart.


Fargelegging i full fart med tusjer, og pynt med litt raindrops og sølvtusj - og vips så ble det et kort til en fireåring.


Nederst i hjørne alder på bursdagsbarnet...


og også her en liten skygge rundt med grå tusj.


I klassen til mellomste har de to kosedyr som er med hjem på helgebesøk. Nye hjem besøker de hver uke, og denne helgen var det poden her i huset som var den heldige. Som "light-scrapper" kunne jeg derfor ikke lage en vanlig side med kulepenn og utskrevne bilder, men laget derimot hele siden i Photoshop. Siden dette var etter en helg full av bursdagsfeiringer, ble den meget enkel.

Dersom du leser teksten vil du se at jeg "måttte" lage en dress til Mona. Denne ble heklet på fredagsettermiddag/-kveld. Siden hun har litt pæreform, var det å hekle 1-2 omganger så prøve, hekle, prøve, hekle osv... Resultatet syne jeg ble kjempebra. Lua har en dusk som henger helt ned til rompa. En liten "lås" mått vi jo også ha, og med litt leting så fant jeg denne - en rest etter bunadskjorte :-)


Til slutt vil jeg be dere alle gå inn på denne linken. Her finner dere nemlig et FLOTT KORT laget av eldstemann. Han blir veldig glad dersom du legger igjen en liten hilsen ;-)

2 kommentarer:

Pia sa...

Så flink du er,Line!
Jeg visste ikke at Even hadde blogg! Men nå vet jeg det!
Ha en flott kveld!

Sandra sa...

det ligger en award til deg i bloggen min =)