torsdag 9. april 2009

Kondolanse kort

Min gode venninne og nabo mistet sin mamma i går, og i den forbindelse ønsket jeg å lage et kort som viser at jeg bryr meg, og at jeg er der når hun eventuelt trenger meg.

Etter å ha letet litt i stempeltrykkene mine fant jeg denne herlige teksten! Jeg synes den passet så godt til et kondolansekort (spørs om det ikke blir en Word-art av denne en dag...)
Slik ble i alle fall kortet - enkelt - men synes det skal være enkelt til en slik anledning.

Inni korten hadde jeg denne sommerfuglen....

5 kommentarer:

Anita sa...

Nydelig! Sender deg en mail jeg:0)

pia iris sa...

det var bare nydelig Line.
nesten så jeg fikk tårer i øynene av den teksten.
klem fra pia

Anita sa...

Heia! Mangler sånne tags med konfirmant jeg, bare så du vet det;0)

Hilde Aaslund aka Scoobie sa...

Flott kondolansekort! Desverre må man lag slike også av og til :-(

Elins Cards and other handscrafts sa...

Det var ett nydelig kort Line.
Rolig og behagelig.