tirsdag 7. april 2009

Egg-gave...

Min kjempegreie svigerinne hadde bursdag i forrige uke, men pga sykdom fikk vi dessverre ikke vært der på dagen. I helgen fikk vi imidlertid tatt en tur, og her er gaven hun fikk. En eggekartong fylt med kinderegg og et flaxlodd.

Synes de bare er så søte at jeg måtte lage en slik. På denne har jeg laget et festemekanisme som gjør at motivet og teksten står opp...


Og slik så den ut ferdige.


En liten selvlaget tag-tekst (er laget i Word, og er så greit - bare å bytte til den teksten du trenger til enhver tid!)

Hjertene er fra Panduro og tilda og er så anvenlige og søte...
Inni lokket stod denne teksten (en av Word-artene mine).

Og til slutt et lite detaljbilde.

Siden jeg har vært hjemme alene (mann og 3 gutter reiste på fjellet i går morges) trodde jeg jeg skulle få gjort så mye hobbylering, MEN det har ikke blitt NOEN TING *hjelp!!!
I går hadde jeg bare ikke lyst, og idag skal jeg heller være sosial med ei venninde - ikke så ofte det heller...

4 kommentarer:

pia iris sa...

en nydelig eggekartong, og stilig å gi med kinderegg og flax-lodd da.
men er litt nysgjerrig på hvordan du får jenta til å "stå" jeg da.
klem fra pia.

Anita sa...

Sååå kul gave! Kjempefin! Var på spinning når du ringte, men kan stikke en tur i morgen ettermiddag eller no:0) Nå skal vi spise litt godis og få ungene i seng etterhvert, har ei ekstra her på andre natten:0) Koselig! Håper du har hatt en fin stund hos Lise! KLem!

Maya sa...

Knall flott eggekartong,Line!
Og de wordartène din er så utrolig lekre!
Klem fra Maya :)

Agnetha sa...

Så flott egg-kartong Line :) Er sikker på at svigerinnen din ble veldig fornøyd med denne gava. Har tittet litt siden sist jeg var her og må si du er kreativ for tiden