søndag 19. april 2009

Finnes det noe bedre...

enn en barnehånd fylt med blåveis. For meg er dette virkelig tegnet på at våren er her!

Da minstemann kom inn med denne buketten med blåveis (plukket med hjelp av pappa'n i hagen - de er litt spesielle da de nesten er hvite), var jeg rask fremme med kamera. Dette bilde av barnehånden med blåveisbuketten ble jeg bare SÅ FORNØYD MED!



Da jeg spurte om vi kunne ta bilde var det greit, men smile ville han ikke....Hadde jo så fine og blå klær også på idag, og det passet jo perfekt. Helt klart at dette bilde skal scrappes til albumet hans. Møkkete og fin rundt munn var han ogs etter å ha spist sjokoladekake hos bestemor, og fremdeles noen prikker i ansiktet etter vannkoppene han hadde i påsken.

Eldstemann kom også med blomster til mamma, og hvorfor skal man bestandig ha de vanlige bildene. Her har jeg forsøkt å få øyner og blomster i fokus...

Og mellomste hvor fokus er på blomstene, og gutten skimtes i bakgrunnen.


Det er virkelig artig å ta litt bilder som er litt annerledes enn det man pleier å ta. Må si jeg blir mer og mer bevist over motiver og fokuspunkter etter at jeg begynte i Tønsberg Kamera Klubb.

6 kommentarer:

Irene sa...

Så herlig når våren virkelig har kommet! Den er fortsatt litt mer nølende her hos oss..
Bildet ble blåveisbuketten var nydelig!

Anette sa...

Kjempeflotte bilder Line! Her har skogsstjernene (blåveis har vi ikke) kommet, så våren er i full gang her :) Herlig!! Stilig at du har prøvd ut forskjellige måter å fotografere på - likte godt det med øynene og blomstene :)

Agnetha sa...

Flotte bilde Line. Er nesten sånn at jeg og vil ha meg et fotokurs for å bli bedre bak kameraet. Det er så deilgi at våren er her, og i hagen vår blomstrer og gror det for fullt:)

Anette sa...

Jeg har en overraskelse til deg i bloggen min :)

Elins Cards and other handscrafts sa...

Ingenting bedre enn den lille barnehånd med en bukett blomster til mor...
Ikke riktig kommet hit enda blomstene, men det er like om hjørnet :o)

Anita sa...

Hallois! Kjempefine bilder!
Takk for vannkoppene;0), de spretter på lillemor for fullt nå! Så bra, er veldig spent på om Vetle får det nå eller kanskje etter 14 dager. Hadde vært kjekt om det kom nå! Vi får se! Er du hjemme med Inge eller?? Kos dere!