fredag 6. mars 2009

Se hva jeg har fått

TO forskjellige awarder for bloggingen min. Den første her har jeg fått fra Anette - hun lager masse flott innen kort, scrapping og innimellom dukker det også opp andre ting. Tusen takk til deg Anette for denne flotte awarden - jeg synes det er SÅ hyggelig at noen liker det jeg skribler ned fra mitt rotete hode.



Denne vil jeg gi videre til Anita - Anita er en dame som kreerer de mest utrolige ting med symaskinen sin, liker hage (slik som undertegnede), strikker, lager kort (fikk lurt henne også) og masse masse annet. I tillegg til sitt alltid blide og behagelige vesen. Sjekk bloggen hennes for der er det MASSE fint!

Den andre awarden har jeg fått fra Agnetha. Agnetha lager kort, scrapper og tar masse flotte bilder fra turer i inn og utland - flotte bilder hun deler med oss andre bloggere. Selv ble jeg kjent med Agnetha i et forum - og da det viste seg at hun kun boddde kvartaler unna - var ikke veien lang for hobbykvelder. Hun har et UTROLIG flott hobbyrom, men MASSE utstyr som hun villig deler med andre. Så tusen takk til deg også Agnetha for denne awarden.


Denne vil jeg gi videre til Maya - for hennes utrolig flotte papir-kreasjoner. Jeg er like imponert hver gang hun kreerer noe, og jeg er en flittig leser av bloggen hennes.
Den andre jeg vil gi denne til er Elisabeths skriblerier. Hun har to fantastiske blogger en med ting og tang og en med Pelargonium. Begge utrolig flotte!
Til slutt i kveld vil jeg gjerne oppfordre dere alle til å gå inn på denne bloggen. Det er jeg som har fått lurt denne herlige, sprudlende damen til å begynne og blogge. Hun er helt i den spede begynnelse, men jeg vet at det ligger masse inne...
Vi ble kjent da vi staret med vanntrim for snart 3 år siden, og har det SÅ hyggelig hver eneste uke på trening. Hun er også litt over middels interessert i bilder, og er damen som har lurt med meg i Tønsberg Kamera Klubb. Regner med at det kommer masse flotte bilder i den bloggen fremover.

3 kommentarer:

Anita sa...

Tuuusen takk Line! Fikk litt frysninger jeg nå for DE såååå hyggelige ordene!!! Tuuusen takk! Nå er mitt sekskant teppe straks i mål og i dag har jeg sydd ferdig en veske, som Anette skal ha i utstillingen, to kjærligheter og 5 jordbær til Ane! Skikkelig kose sying! Nå er det vin i glasset og senkveld, dvs jeg blogger visst jeg;0) Kos dere masse hele helgen! Så snakkes vi snart!

Anita sa...

HIhihihihihi! Du hos meg og jeg hos deg! Nå er det duell!

Hulda sa...

Så nydelig teppe du jobber med, det ser skikkelig tidkrevende ut. Ser du har fått KREATIV blogger award. Den laget jeg i fjor i mai. Artig at det fortsatt er noen som får den. :)