onsdag 18. mars 2009

Bestillingskort

Idag har jeg laget et bestillingskort til en fiske- og friluftsinteressert mann som blir 40 år. Motivet og rammen er skåret ut ved hjelp av min elektroniske kuttemaskin, mens jeg har tegnet på sivene for hånd. Så da er det bare å se om bestiller blir fornøyd...
Inni kortet har jeg bruket en av Word-art tekstene som jeg laget for noen kvelder siden.

Jeg måtte jo også bruke opp restepapirert etter skjæringen, så her er restene rundt gutten, satt på et kort (med grønnt ark bak), og vips så hadde jeg et kort til. Også her med egnenlaget Word-art. Dette ble også myket opp litt med noen blomster...

Her er resten av kortene som ble til igår....

... et dåpskort... (med blomster her også!)
... til en stempelgal venn...?


I morgen blir det ingen kort her hjemme, for da skal jeg på kort-kurs med ei dame fra Amerika - det skal bli spennende. Så hvem vet - kanskje blir bloggen oppdatert i morgen også...

3 kommentarer:

Maya sa...

Åhhh herlighet,så mange flotte kort du har laget!!
Så herlige de word-art sitatene dine!!
Og den gutten var såå flott!
Klem fra Maya :)

lise sa...

oj så mange flotte kort du har laget siden sist jeg var innom:) lekkre di med den gutten med fisken!!

Sylvia sa...

Så mange flotte kort! Nydelige tekster du har laget også.