fredag 13. februar 2009

Hobby for stor og liten

Har vært dårlig med innlegg en stund når, og det har i grunn vært dårlig med hobbylering også.

Forrige helg laget jeg to bursdagskort i full fart, da minstemann skulle i bursdag til to tvillinggutter på 3 år. Stemplene ble kjøpt torsdagen før, de var jo bare så søte - det liksom bare ropte på meg - at jeg skulle ta dem med... Siden det var tvillinggutter - ville jeg også ha like kort - men allikevel litt ulike.


Ellers har det vært lite hobby. "Penduken" har fremdeles ikke blitt byttet om med voksduken på spisestuebordet - har liksom ikke hatt lyst. Helt til igår - da kom det nemlig en stor pakke med stempler (jeg har fått låne) i posten. Det sammen med at jeg nå skal ha en uke vinterferie - lukter stempling, kort og hobbylering!!!! Jeg har mange prosjekter som ligger og venter på meg - så nok å ta av er det i alle fall.
For det små (og store små), har all snøen som kom her på østlandet forrige helg vært et eldorado. De storkoser seg ute, går på ski, aker, står på snowboard, lager snøhuler, og blir skikkelig våte (etter mange timer), men heldige som har bestemødre som strikker - blir de ikke kalde.
En dag de kom inn - stoppet jeg dem i døra - jeg bare MÅTTE ha bilde av dem. Her er eldstemann dekket av snø...



og her de to minste...

med gode røde roser i kinnene ser man hva som er deres hobby om dagen!
Når det gjelder Awarden i forrige innlegg - ønsker jeg å gi den videre til Anita, Lillian og Elisabeth

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Tusen takk Line :)
Og så skjønne snøbarn som du har, herlig bilde.

pia iris sa...

så herlig friske barn med eplekinn.

lise sa...

flotte kort du har laget og herlige bilder av ungene dine:)