mandag 8. desember 2008

Julestria...

Her har vi hatt en kjempekoselig start på helgen med juleverksted med barn og tantebarn på lørdag. Fortsettelsen ble imidlertid ikke så fin - med mann og 2 gutter som kastet opp natt til søndag ... Jeg har vasket og vasket hender og oppkast klær/sengetøy... :-( Heldigvis har jeg klart med uten (minstemann hadde det i forrige uke).

Vi hadde tenkt å bake pepperkaker søndag - men det utgikk av forståelig grunn...

Idag har jeg hatt den store julehandel-dagen. Nesten alle gavene er innkjøpt (mangler bare 3 stk - og to av dem vet jeg hva jeg skal kjøpe til). Hjem kom jeg med full bil!!! Ikke det at det var SÅ mange gaver - men det var så mye store gaver.

I tillegg har jeg hentet nye briller idag - og med en pris på 7500 ble konton tømt heldigvis er det ny lønn på vei inn...

Godt å fa brukt litt penger :-)

Ellers er julekortene snart ferdige, huset ser ut som det skal før jul - fullstendig kaos!, og juleplanene begynner å falle på plass.

I morgen er det igjen jobb, onsdag skal jeg være med eldstemann på skole på juleverksted (fått ansvar for "papir-rommet" - forstår ikke det *ler...), og så er det jobbing frem til torsdag før jul. Da har jeg imidlertid fri helt til over nyttår - DET SKAL BLI GODT!!!

Ikke sikkert det kommer så tett med innlegg her før jul - men stikk gjerne innom - så kan det jo hende det står noe nytt.

God adventstid til dere alle!

1 kommentar:

Irene sa...

Huff, kjedelig med oppkast.

Men ellers ser det ut som du har full kontroll :-) Sånn ca som meg.... nei? Nei, jeg skal bare , skal bare , skal bare .... før jul ! Men har heldigvis siste arb.dag torsdagen, jeg også, så det ordner seg nok!:-)