fredag 5. desember 2008

Aventstiden er her

Da var adventstiden endelig her. Adventskalenderen til Atle er ferdig (selv om jeg glemte å kjøpe beslag. Gadde ikke kjøre til byen på nytt, så da er det godt med en "handyman" som har litt av hvert i garasjen).

Nå henger den på veggen - fylt opp med gaver - sammen med kalenderne til de to store guttane. Natt til 1. desember ble det ganske sent - tar tid å pakke inn 72 gaver etter kl. halv ti om kvelden, men med god hjelp fra mann min kom vi i mål i år også.


Kalenderne henger etter størrelsen på guttane *haha

I dag har jeg hatt fri, og handlet inn litt til juleverkstedet som skal være her i morgen. Da kommer 4 av dem 5 jeg er tante til (sistemann er under 3 år - så han får vente ett år til sammen med minstemann her i huset). Tantebarna er fra 13 - 17 - og DET er SÅ hyggelig at de gidder å være med ennå.

Kort innlegg idag altså - for det er LITT som skal ordnes før morgendagen :-)

Ha en strålende desemberdag alle sammen!

4 kommentarer:

Anita sa...

Trenger ikke så fine kalendere hos dere, for de synes jo ikke allikevel;0) FIne gutter ja, men med så flink fotograf skulle det bare mangle:0) Ble forresten litt skuffet over det alene bildet, for jeg hadde håpert at det var litt mere med en skolesekk, eller noe annet som tilsa at det var første klasse bildet. Har du fått sydd noen Tildaer da?? Har pyntet pepperkakehuset idag jeg og det ble bare såååå fint!

line sa...

Det blir jo mer og mer synelig kalender for hver dag som går *ler

Enig med at jeg også ønsket noe som tilsa at det var førsteklassebilde, men flott var de!

Jeg hadde håpet på pepperkake baking på søndag - så vi får se hva det blir til. Mulig jeg er så lat at jeg KJØPER pepperkakehusene - tiden får vise...

Nei har ikke sydd noen ennå, men har klippet ut 8 stk., alle klærne, mange pepperkaker og hjerter, så nå er jeg klar for morgendagen.

Elins Cards and other handscrafts sa...

Kjempe fin kalender. Det blir jo fint når julekvelden kommer da, når hele bilde kommer frem.
Jeg blir nok ikke ferdig med min kalender i år heller jeg. Har holdt på med andre ting, og da glemmer man det som ligger og venter.

Agnetha sa...

Så fin kalenderen til Atle ble. Her hadde vi bakedag i går. Var 14 stk. med smått og stort.