mandag 22. september 2008

Hänglar....

For første gang har jeg bestilt et klub-kit fra Hänglar i Sverige, og de dumpet ned i postkassa min i slutten av forrige uke. Stemplene som ikke var montert, måtte monteres med det samme - for de var jo så fine, men så hadde jeg ikke monteringsgummi - men det hadde min gode venninne fra Din Hobby - så tusen takk Agnetha!!!




















I dag har jeg endelig fått satt meg ned og laget noen kort. Som eldstemann sa da han hørte at lysten var borte når de var i seng - "ja men mamma da må du jo bare begynne FØR vi legger oss!". *det er en god gutt det*

Så da satt jeg meg ned da - når de to minste var i seng, og sistemann var på badet - og jammen ble det ikke noen kort. Gøy var det også *jippi*

Kortene jeg har laget denne gangen er også som mine kort pleier å være - enkle, men jeg har forsøkt meg med LITT mer lag på lag enn jeg pleier.

Her ser du det første høst-bursdags-kortet...

Kort nummer to er med det stempelet som jeg synes var det aller herligste (det har vel mye med å gjøre at det bare er gutter her i huset). Dette stempelet tror jeg jeg kommer til å bruke masse både til kortlaging og til scrapping (man har jo noen bilder med første sykkeltur bl.a. ...)

Kort nummer 3 i dag er egentilig det første jeg laget, og er ikke helt fornøy - ble liksom LITT FOR enkelt, men det fikk duge - det var jo det som fikk meg igang med de andre kortene.




















Så endelig ser det ut som om lysten til å kreere noe er på vei tilbake.

Jeg skal IKKE rydde av bordet, så i morgen tror jeg det blir grillpølser eller hamburgere til middagen - som blir spist i stua *ler

Slik ser i alle fall bordet mitt ut nå - klart for morgendagen....

4 kommentarer:

Anita sa...

Da kommer jeg springende:o) SÅ fint og så enkelt det ser ut! Jeg har faktisk bestilt neon Tilda stempel jeg og litt start til ett album! Bare tiden er der så er jeg hos deg! Kos deg i kveld!

Unknown sa...

Så fine kort! :)
Du er så flink du.

Anonym sa...

Er det ikke en deilig følelse når hobbylysten kommer snikende tilbake.
Jeg får heller komme og se på deg og nyte at du er tilbake i hobbymodus.

Lillian sa...

Kreativt kaos - slikt liker vi! :) Kortene ble flotte, også det første som du selv syntes ble for enkelt... Jeg syntes det var ganske enkelt FLOTT! :)
Og flott at du er i kreativ modus igjen. Kjenner selv at jeg sliter med det samme problemet.. Men slik er det vel når man knapt nok klarer å holde hodet over vannet... ;-)
Ha en fantastisk tirsdag!
klem!