torsdag 24. november 2011

Fleesekjoler med Hello Kitty

Når jeg sittter og syr disse små kjolene må jeg innrømme at jeg gjerne skulle hatt en liten datter. Det er jo bare så morro og lage disse kjolene, og så mye mer pynt og stæsj man kan gjør til jenter. Gutter er liksom ikke så interesserte alt "dillet". Morro er det derfor å være med på julemesse og bestillinger fra venner og kjente på mine kjoler.

Idag har jeg sydd to kjoler med Hello Kitty. Fikk en forespørsel her om dagen om jeg kunne sy noen slike i rosa, og det kunne jeg jo. Måtte imidlertid teste det ut først - så da ble det to kjoler til. En i størrelse 4-6 og en i str 1 år.


Like - men allikevel så forskjellige når de blir sydd i forskjellige farger og med forskjellig farge på sømmen :)


4 kommentarer:

AnneiSkogen sa...

Så søte disse var! Og som jente-mamma må jeg jo si at det veldig gøy å ha ei lita prinsesse å dolle opp og pynte :)

Pia sa...

Kjempesøte! Jeg har jo fått dilla på småkjoler, det har du sikkert forstått;)

Liven sa...

Kjempefine disse også. Kunne gjerne tenkt meg en i dyp rosa med Hello Kitty og en i rødt med hjerte på i str 4-6 år. Hva tar du for kjolene? Er det glatt for i dem?

Bente Årstad sa...

Kjempesøte småkjoler du syr. Skikkelig flotte:)