onsdag 7. desember 2011

Kort innpå...

Jammen flyr dagene, og her er det dårlig med innlegg :(

Advent og juleforbredelser går det smått fremover med, da jeg for tiden sliter med bekkentrøbbel og har mer en nok med å sitte på jobben. Når jeg kommer hjem er det rett ut i liggestol eller rett ut på sofan og der blir jeg. Det går dermed VELDIG smått fremover med julegaver, kjoler som skal sys før jul (bestillinger) og årets julekort til familie og venner.

Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg nok å mål i år også, men akkurat nå synes jeg det går litt vel sakte! Jeg lover å komme sterkere tilbake, og setter stor pris på alle som titter innom og som legger igjen kommentarer.

Jeg ønsker dere alle en fin adventstid og håper dere rekker å kose dere litt innimellom alt som skal gjøres før julehøytiden med bilde av fjorårets adventsstake ;)

5 kommentarer:

Elisabeth sa...

Håper bekkenlpagene gir seg etterhvert. Ikke godt med masse vondter når man har mye å gjøre til jul Masse lykke til videre, og ikke minst vakker adventstake :)

sisla sa...

Nydelig adventstake. Håper du snart blir bedre av bekkenløsningen, det er ikkje noe godt å ha vondt hele tiden. Ha en fin adventstid ;-)

Anne sa...

Uffda, det høres veldig vondt ut, så jeg har full forståelse for at kroppen trenger noe annet enn flere timer i samme sittestilling etter jobben også. Heldigvis er det tid igjen :-) Riktig god bedring!

Nydelig adventsstake du har! Gleder meg til se produksjonen!

Klem :-)

Anne Lise sa...

Så koselig adventsstake du har laget!

Elisabeth Helland sa...

håper du også tross bekken får en fin fin adventstid....