onsdag 23. november 2011

Vinkort til dame og mann

Idag har jeg laget mine første vinkort. Jeg har tidligere dekorert vinflasker men aldri laget kort til å henge på dem - da har det bare vært vanlige firkantede kort som har blitt hengt fast etter gitt ved siden av.

Planen har vært der lenge, og idag fikk jeg endelig laget 4 stk. Alle har "tema" jul og er tenkt å sette på vinflaska du gir bort i jula, enten som gave eller som en takk for invitasjon til juleselskap.

To damekort




... og to herrekort ;)




2 kommentarer:

AnneiSkogen sa...

Så stilig! Likte veldig godt det slipset! Super ide.

sisla sa...

Hei igjen Line. Utrolig hva du lager, er imponert. I sommer var det blomster og drivhus, og nå er det vinflaskekort og kjoler. Du er helt fenomenal til å lage vakre ting. Blir stum når jeg er innom bloggen din.
Ha en fortsatt fin helg.

Stor klem fra meg ;-)