onsdag 30. mars 2011

Special

Det var morsomt med disse små ATC kortene, så det ble ett til i går kveld og to på formiddagen idag.


Det første er laget stående. Også her har jeg brukt klippearkene som jeg laget av i går. I tillegg har jeg kompbinert det med serviettdecupage.


Nr to har litt med retrostil over seg. Noen nye stempler som jeg fikk i et scrappeblad jeg kjøpte. Siden de er ganske små synes jeg det er vanskelig å bruke dem på vanlige kort, men her passet de jo perfekt i størrelsen.


Nr tre er en kombinasjon av en Word-art jeg har laget tidligere og servittdecupage. Word-arten er kjempefin å bruke til konfirmantkort - og den er helt gratis for den som evt. ønsker å benytte seg av den. Du finner den HER. Du finner også flere Word-art som jeg har laget i etikettlisten til høyre. Klikk på Word-art, ta en titt og se om det er noen du kan bruke ;)


Foreløpig vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med disse ATC'ene men kanskje det er noen som vil bytte med meg?

3 kommentarer:

Anita fra hjerterommet sa...

Rå lekre!! elt spesilelle:))

Satser på å få brukt kjolen noen uker fremover ja, måtte skrape bilen i dag så ingen teng til tropehete ennå:))

Synnøve sa...

Såå nydelig!!!
*beundre*
Vakkert motiv og sååå herlige farger. Må legge meg til her inne så jeg får med meg "nyhetene" dine!
Ha en super dag,
klem

Anne sa...

De var kjempeflotte! Jeg likte spesielt godt den siste, den var helt nydelig!

Ha en kjempefin helg!

Klem :-)