tirsdag 29. mars 2011

Mine første ATC'er

ATC står for Artist Trading Card - altså små kort som man kan bytte med andre. Selv har jeg aldri laget slike kort før, men fikk plutselig så lyst til å forsøke meg på det.

Så slik ble mine to første forsøk - ikke vet jeg om jeg har gjort det rett, men målene er i alle fall korrekte 2.5 x 3.5 inches eller 64x89 mm. Utgangspunktet for begge mine ATC'er der denne lille søte engelen som jeg har klippet ut av et utklipsark jeg har hatt liggende LENGE....



Den første er i gult - og sier noe om det jeg føler om dagen - VENTER PÅ VÅREN.


Her har jenta for beøsk av noen sommerfugler og litt blosmter, samt en bord med små hjerteblader rundt kanten.


ATC nr to er vårgrønn i bunnen, men har fått et stempeltrykk med tekst i bakgrunnen, noen klokker for og indikere tiden og teksten "Special Wishes" - for det er jo det jeg har for våren :)


Her et detaljbilde. Der ikke så lett å se men både blomstene hun sitter i, vingene hennes og klokken har fått litt glitterlim på seg .


Dette var faktisk veldig morsomt, så spørs om det ikke blir fler...

Ingen kommentarer: