torsdag 3. mars 2011

Free Wordart

Det ble lang tid fra forrige innlegg, men nå kommer det i alle fall et lite livstegn fra meg. Jeg fikk spørsmål om å lage noen Word-art inne på forumet Scrap4fun. Ønsket var runde tekststempel - her kommer to runde og en stjerne. Dersom du har noen gode tekster som du synes er fine - legg gjerne igjen en kommentar så kanskje det dukker opp noe. Her er i alle fall noen - dersom du ønsker dem er det bare å låne dem. Det hadde vært fint om du ga et lite pip fra deg dersom du bruker dem, slik at jeg kan få se resultatet.

Tidligere Word-art jeg har laget ligger i sidemenyen under Word-art - det er bl.a noen fine til konfirmanter der...




3 kommentarer:

?? sa...

Super flotte, Line...

Hanne sa...

Genialt! Takk for at du deler;-)

Anne sa...

Så stilige de ble, også så snilt av deg å dele :-)

Klem

PS! Tuuuusen takk for utrolig hyggelig kommentarer i bloggen min! Det setter jeg veldig stor pris på! *klem*