torsdag 28. august 2008

Dette møtte jeg

Dette er hva som møtte meg da jeg kom inn døra etter jobb på tirsdag - og ikke er det unormalt heller. Her i huset vet det med andre ord IKKE hvor sko og jakker skal stå/henge!!!!!


Vet ikke hvor mange ganger pr uke jeg forsøker å få dem til å sette på plass ting, men jeg kan vel like gjerne gi opp (sukk!). Dette er altså hva mine tre + en ekstra klarer å få til bare ved å gå inn døra.

Idag var imidlertid IKKE dette synet som møtte meg, men en strøken gang uten EN ENESTE SKO!!!!!!! Samtidig som det luktet rent etter at vaskehjelpen hadde vært på besøk - det var deilig det.

Det beste er at jeg nå har langfri, og ikke skal på jobb før tirsdag. I morgen har jeg tom. barnefri i 4 timer mens de to største er på skolen - det gleder jeg meg til! Timeplanene er allikevel spikret - skal lage et par kaker (til 40-års lag til ei venninne), skal handle gave, en tur til legen og det jeg gleder meg mest til - en tur i scrappebutikken :-) Endelig har Bind-it-all maskinen kommet, samt at jeg også har et gavekort som brenner litt i veska.

Ha en strålende helg alle sammen.

1 kommentar:

Mats Bettum sa...

Her så det alltid sånn ut før også(A)