fredag 23. mai 2008

Korfirmasjonene fortsetter

Da var det igjen konfirmasjonshelg for barna til noen venninner. Og kort må jo lages da.

Kortet til Camlilla har en løs sirkel i midten som kan snus (bilde 2 viser insiden av sirkelen).


Tidligere idag har jeg laget 49 kurvert desserter (2 slag) til konfirmasjonen til Camille (skal ha kjøkkenvakt der i morgen), og bakt en kake som gubben har med seg på firmafest nå i kveld. Ellers har jeg hatt en kjempekoselig dag, med besøk av svigerinne og nevø. Minstemann her er akkurat like gammel som nevøen (2 uker forskjell), og de har storkost seg!

Nå skal jeg bare laget et bursdagkort til en fotballgal 9-åring - og så er det snart kvelden. Gubben er jo ute på firmafest, og da kan jo jeg sitte helt uforstyrre (eller kanskje ikke helt - har to som ligger i vår seng og her helt bajaser fremdeles - nå er det like før de går på hvert sitt rom *ler*)

3 kommentarer:

Anita sa...

Du verden så effektiv du var i går da!! Jobbet jeg da! Nå skal vi til i en lekebutikk og myse litt også på loppemarked på Rødekors:o) Jobbing i kveld igjen! Ha en flott helg!

Maya sa...

Heisann!

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min :)

Og så mye lekkert du lager,kort,scrapping,pledd og kaker!
Her kommer jeg innom igjen!!

Ha ei flott uke,
Klem fra Maya

Hildes kort sa...

kjempeflotte konfirmasjonskort...