torsdag 15. mai 2008

Regnbuen

Da var jeg på plass i gamlelandet igjen. Turen til Sverige ble bra, og vi fikk gjort masse, samt at jeg koste meg med god mat og hyggelige kollegers savær. Flott vær har vi også hatt, men akkurat nå regner det litt her - samtidig som sola skinner - og da dukker jo regnbuen opp. Flott så se på den opp mot vimpelen i toppen av flaggstanga.


Legger også ut et par bilder av blomster som blomstrer i min hage nå. Fioler med vanndråper og den gule (som jeg aldri husker navnet på).


Har også sådd solsikker, og her står de klare til å plantes ut.

Nå tror jeg jeg skal sette meg ned å lage noen kort - så vi får se hva som dukkker opp her...

1 kommentar:

Anita sa...

Nydelige blomster!! Også så flott med regnbuen!! Hva naturen får til!! Ha en flott dag! Og kos dere på 17.mai!! KLem!