tirsdag 6. mai 2008

Humorkort




Noen kort til...

5 kommentarer:

Hildes kort sa...

Takk for titten her inne...
Du lager nydelige kort..

Anita sa...

Velkommen!!! Og takk for i går ja!!! Er så hyggelig og jeg ble bare sååååå inspirert til å lage album til mien barn etterhvert!!!! Men du MÅ hjelpe meg!! Nå har jeg vært på en liten handle runde og har kjøpt enda noen flere sommer blomster + diverse annet;o) Nå skal jeg orden litt på terassen og kose meg ute! Vi snakkes snart Line! Klem!

madebyjulia sa...

De kortene var jo bare helt herlige:)

Lillian sa...

Gratulerer med blogg, Line! Flotte kort, humorkortene var herlige! :)

Klem fra Lillian

line sa...

Tusen takk for tilbakemeldingen - så hyggelig etter første dag i blogg verden.

Og Anita - klart jeg skal hjelpe deg - er ikke vansklig å spørre meg når det gjelder hobbyting :-)