lørdag 3. september 2011

Fisking og handleliste

Lysten til å scrappe er virkelig tilbake. Jeg førsøker å skrive ut en del bilder og har dem liggende på scrappepultene slik at jeg bare kan "stikke innom" og lage en side når jeg får lyst, har noen minutter til rådighet eller når minstemann sitter i badekaret på kvelden :) Det fungerer så bra!

Shit fiske og Pause fiske er tre like oppsett, men av tre forskjellige gutter :) Disse ble jeg inspirert til å lage av ut fra siste Scrapbook etc. der de går tilbake til det enkle med sirkler, ovaler, trekanter og firkanter. Her ble valget rundinger :)



Den siste siden idag er en siden uten et eneste bilde. "Bildet" på denne er rett og slett den første handlelisten som minstemann på 5 1/2 år skrev i juni - jeg synes den er så nydelig med s-er som går feil vei. MEN jeg er imponert over flotte bokstaver og at han også har holdt rimelig lik strørrelse på dem. Han er helt klart klar når han begynner på skolen NESTE høst ;)




2 kommentarer:

UlrikaT sa...

Jag måste säga att din son är otroligt flink att skriva för att vara så ung! min dotter har börjat i skolan och är absolut ikke så bra til att skriva. Så smart att scrappa handlelistan så den blir bevart og ikke bare forvinner!
klem/
ulrika

Anne sa...

Næ, så kule! Den sorte bakgrunnen gjør LOen skikkelig "guttete" og blir knalltøft sammen med de sterke, glade fargene.

Det var veldig smart å ta vare på handlelister på denne måten, det blir helt sikkert morsomt for gutten din å ha når han blir voksen :-)

Så bra at scrappelysten er tilbake! Det er så herlig når man finner løsninger som fungerer og som får fram inspirasjonen og kreativiteten. Og veldig bra for oss som følger bloggen din ;-)

Ha en super uke (skikkelig scrappevær nå :-)!!

Klem