fredag 16. september 2011

Bryllupskort

Det ble litt lang tid mellom innleggene denne gangen, ikke fordi jeg ikke har lyst, men fordi tiden rett og slett ikke bestandig rekker til. Det betyr ikke det samme som at jeg ikke har gjort noen hobbyting. Denne gangen kommer det et bryllupskort som jeg fikk bestilling på fra ei på jobben. Det er alltid hyggelig å lage kort når man vet litt om mottager. Ved dette kortet er det brudens favorittfarger som fikk bestemme utgangspunktet - brunt og lys blå.


Kortet er laget som en liten bok med 6 sider, og kan brettes sammen på midten. På første siden fikk jeg plass til initialene til brudeparet samt dato for bryllupet,


på motsatt siden kom årstallen og et lite nygift stempel. Når det er kort til slike STORE dager liker jeg å bruke bling. Her ble det MYE bling ;) De hvite rosen fikk en liten runde på en rød stempelpute og ble dermed tofargede. 


På siste side hadde jeg på den ene siden et skrivefelt i en oval (ovaler går igjen på alle sidene bak forsiden), mens jeg på motsatt side hadde limt inn et lite vers om LYKKE.


Sidene bak midtsiden/frontet inneholdt bilde av brudeparet på den ene siden (skimtes her) satt inn i en scalloped oval, mens det på den andre siden var bilde av brudeparets barn. Kjempekoselig og ikke minst personlig kort blir det på denne måten.


Bestiller ble i alle fall fornøyd, og jeg håper brudeparet hadde en fantastisk dag!

(Beklager bildekvaliteten, men det ble tatt med mobilen i full fart før levering)

3 kommentarer:

sisla sa...

Åh du åh du, dette var nydelig. Ser jo ut som en bok jo. Kjempedyktige Line.
God helg t deg nu da, eg drar på scrappetreff nu ;-)

Bente Årstad sa...

Kjempeflott kort og så flott at du har lagt ut vers til fri benyttelse. Det synes jeg var så kjekt.
bente

Anne sa...

Det var nydelig! Og lyseblått og brunt er jo så fint sammen :-) Bruden blir helt sikkert varm i hjertet av å få et så flott bokkort i favorittfargene sine.

Du får henge i stroppen, også blir det sikkert mer tid til blogging når kulda og mørket setter inn ;-)