tirsdag 23. august 2011

Rollerblade

Minstemann testet i våres rollerblades for første gang - han hadde nå nemlig vokst inn i de Inge har hatt tidligere. Det var ikke lett, men gøy var det :)


Overskriften er også denne gangen laget ved en sjablong. Mange farger ønsket jeg på denne


Siden jeg så godt som ALDRI tar bare ett bilde når jeg fotograferer gutta, synes jeg også det er morro og bruke flere bilder på albumsidene mine. Her har jeg et fokusbilde og så har jeg to småbilder, samt et lite rundt bilde av bare aniktet hans (kan ses på bilde av hele siden).


Det er morro å være igang med scrapping igjen og det blir stadig fler sider i albumene til gutta mine :)

3 kommentarer:

Anne sa...

Tøff gutt og skikkelig kul LO :-) Sjablongteksten ble kjempetøff!

Klem :-)

UlrikaT sa...

For en herlig gutte-LO! Så underbare farger og fint med den sjablongen!
klem/
Ulrika

josimo sa...

Så flotte kort du lager <3