mandag 31. august 2009

Brodering på kort er gøy!

og der er noe virkelig fler burde forsøke seg på. Enkelt er det også!

Det har vært litt dårlig med blogging i det siste, noe som skyldes forkjølelse. Jeg har imidlertid fått brodert endel kort som er klarer for videre montering. I går kveld hadde jeg kortbesøk, og fikk laget noen...
(beklager dårlig bilde her...) Brodert Swirl

Brodert ramme i grønt og deretter i sort med litt dypere halvrundinger




Detaljbilde av broderi...


Til slutt et kort som egentlig ikke er meg, men er bare SÅ fornøyd med det. Så hvem vet kanskje det blir flere duse nyanser fra denne kanten fremover. Det nydelige bakgrunnsarket fikk jeg av min snille nabo Lillian - TUSEN TAKK!
Idag har jeg fri og skal bare kose meg her hjemme. Ingen planer før etter skolen da eldstemann skal til tannlegen.

Ha en strålende hobbyuke alle sammen!

4 kommentarer:

pia iris sa...

flotte kort. likte godt de som hadde broderi som en ramme langs kantene, men de andre var flotte de og altså ;-)

Hanne sa...

De var utrolig flotte, Line!

Nina sa...

Kjempe finr kort altså ;) Synes broderinga ser litt vanskelig ut jeg.... Men den musa med kake er herlig altså. Kanskje jeg må fri litt til Agnetha....;)

Anette sa...

Kjempeflotte kort du har laget Line! De broderingsdetaljene er bare såååå lekre!! Virkelig stilfult!