søndag 5. august 2012

Sommerferien er over og julen nærmer seg

... ja, ja selv om det er en god stund igjen, vet jeg at mange kortlagere har begynte julekortprodusjon for lenge siden - jeg er ikke en av dem....

Allikevel har jeg idag laget et par jule word-art - med litt morsom tekst. Det er bare å benytte dem dersom du vil, men jeg setter pris på en liten kommentar slik at jeg evt kan se hva du bruker dem til :)



Har du en venn som tåler denne....

Sommeren har her gått med til oppussing på torpet vårt i Sverige. Det har blitt mange bilder, men den lille tiden jeg hvar vært hjemmom har det vært andre ting en blogging som har stått på planen. Ønsker alle en fin uke, både de som har ferie igjen og for dem (som meg) som begynner på jobb i morgen.



2 kommentarer:

Tone K. sa...

hahaha....herlige tekster :)

Kreativelena sa...

Hærlige.. Takk for at du deler :-)