tirsdag 17. mars 2009

Kort med blomster - fra meg?

HURRA!!!! Idag kom blomstene jeg bestilte for en uke siden i England, og der er bare SÅ FINE! Ja faktisk så fine at jeg bare måtte lage noen kort idag. Så igjen er spisestuebordet mitt forvandlet til et nedslagsfelt for papir, lim og stæsj. På det første kortet har jeg også brukt et BÅND (jeg har 2 soppkasser fulle, men bruker det sjelden... *flau), samt noen swirls som jeg har kjøpt på et forum for et år eller to siden (jaja - jeg får brukt dem nå da!).

Jeg bestilte jo ikke bare en blomst (spesielt siden mannen betalte *ler), men 600!!! og jeg er SIKKER på at de skal få ben å gå på. Synes bildene på siden der jeg bestilte - viste veldig korrekte farger.

Kort nummer to er laget med stempeltrykk fra stemplene jeg var så heldig å få låne av Lillian. Teksten har jeg laget selv i Photoshop Elements. Synes den ble fin på kortet, så kommer helt sikkert til å lage flere. Kom gjerne med forslag til tekster, så skal jeg se hva jeg får til. Er jo bare å kopiere ned bilde for den som måtte ønske det...

3. kort i kveld er med et stempeltrykk som jeg har byttet til meg en en såkalt byttering på Glitter & Stas sitt forum. Kjekt med slike bytteringer, får mange stempel man ikke har selv, og andre får de du har. Også på dette har jeg brukt både hjemmelaget Word-art og BLOMSTER (så Agnetha - ser du jeg kan....*ler)

Men nå har jeg ikke tid til å blogge mer, må tilbake til nedslagsfeltet....

3 kommentarer:

Linda aka Myrini sa...

Herligheten, så fine kort du lager!
Det kribler i fingrene mine når jeg ser noe så flott.
Her har du lagt ned hele sjela di :)

pia iris sa...

masse flotte kort her Line.
og de blomstene er nydelige da.

Anita sa...

Der var du igang igjen ja! Nok pause nå!! Sitter her og har abstinenser og masse beslutningsvegring ift. hva slags tvhåndarbeid jeg skal starte med nå, lurer på no hekling, men vet ikke hva slags farger eller om jeg skal hekle bølger, heksagoner eller bestemorslapper! Akkurat nå er det heksagoner som frister mest! Skal på tur med Amalie fra lørdag til søndag og da trenger jeg ett håndarbeid! Får se imorgen hva jeg finner ut:0) Ellers får jeg strikke tøfler:} Kos dere masse!