fredag 27. mars 2009

Kong vinter...

... idag kom jammen kong vinter til Nøtterøy IGJEN!!!! Jeg som gledet meg over snøen som nå begynte å krabbe vekk fra veikanten og laget med snø i hagen ble stadig mindre. Men hva våknet vi opp til idag - jo 20 cm NYSNØ!!!! I tillegg har det snødd i hele dag (vi skulle jo få regn vi som bodde ved kysten (og Nøtterøy må vel regnes med til kysten...) - og snør fremdeles!
Gleden var derfor stor da jeg tok en titt i minidrivhusene mine. For hva tittet opp - jo NYDELIGE spirer - tegn på at det snart er VÅR!

Så med disse spirene ønsker jeg dere alle en riktig god helg!

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Så koselig med spirer, særlig i det været vi har hatt idag *sukker høyt og tungt*
Vi får krysse fingrene og håpe at NÅ kommer våren.

Hilde Aaslund aka Scoobie sa...

Og hva er det du har i drivhuset da? *nyskjerrig*

Vi fikk vår dose snø, vi også, rett over fjorden for deg. Unga er kjempelykkelig, og jeg måtte ned i sjulet og hente frem akebrettet som jeg hadde ryddet vekk.