torsdag 14. august 2008

Utfordringskort

Det var lenge siden det er laget noen kort her i huset. Inspirasjon har vært helt fraværende leeeenge, så nå får vi håpe det løsner litt. Her kommer to kort som er laget etter en utfordring på DIN HOBBY. Jeg fikk tilsendt stempeltrykk i posten, og skulle lage et kort ut fra dette. Som man ser er det ikke de letteste stemplene i verden å lage kort av, men det var kjempegøy.

På det første kortet har jeg brukt tre av stempeltrykkene. "dyret" var ett, "fiskene" var ett og hjørnene og forlengelsene av "armene" var ett. Armene har jeg satt på ved hjelp av runde binders.

Elgen er fargelagt med akvarellfarge, og fått nye øyne (slike som flytter seg hvis du rører på kortet).


Tror det blir med disse kortene i kveld, men jeg har fri i morgen og lar det ligge fremme, så kanskje inspirasjon kommer løpende og "benker meg fast" til bordet.

Takk for at du titter :-)

Ingen kommentarer: