fredag 29. august 2008

LO - venner i 40 år

Idag har jeg hatt en kjempedelig dag. Hadde endel ting på lista som måtte gjøres, og har rukket å gjøre alt (bortsett fra et bursdagskort - de får vente til i morgen).

Det viktigste var i alle fall at jeg skulle lage en LO av morgendagens 40-års jubilant. Hun er en kjempegod venninne jeg har hatt siden jeg var baby, og vi har hatt MYE morro sammen. LO'n viser bilder av oss to sammen 1. skoledag, på danseskoleball (med nye kjoler sydd av min mamma) og da vi feiret 20-års dagen vår sammen.



Det var kjempegøy å scrappe noe annet enn guttebilder. Fikk litt blod på tann til å lage et BOM (Book of me) da jeg holdt på med denne, men det får heller komme når guttane er store og jeg har bedre tid (og er "ferdig" med ders album).

Gaven i morgen er en tuja med penger brettet som vifter og noen "visdomsord" om vennskap. Vi er flere venninner som har gått sammen, da vi vet at jubilanten ønsker seg hekk på hytta :-)

Synes egentilig det ble ganske stilig!

Det skal bli veldig hyggelig i morgen, og jeg regner med å se MANGE kjente fra barndommen som jeg ikke har sett på mange år.

Barna er fordelt, 2 hos mormor, og 1 hos Lise (TAKK SKAL DU HA!!!)

Har også bakt et par kaker idag, og de står klare til morgendagen.



Kanskje inspirasjon kommer nå .....

.... er ikke umulig at jeg setter meg ned å lager det kortet nå i kveld.

Fortsatt god helg til dere alle.

1 kommentar:

Hildes kort sa...

Det var en morsomt og orginal gave ja....
Og en flott LO var det også..Tipper den blir godt mottatt ja....