onsdag 20. august 2008

Hjelp.....!!!

Idag skal jeg komme med et lite "klageinnlegg" - gidder du ikke lese det, så har jeg full forståelse for det, men jeg MÅ bare få det ut.

Jeg føler ikke at jeg får gjort noe som helst for tiden. På jobben sliter jeg å få hodet over vann etter ferien, hjemme flyter det både i rot, leker, vask - ja i grunn det meste, og det vil si at jeg i alle fall ikke får tid til å holde på med noe hobbyrelatert - og det er jo det jeg vil!

Det eneste jeg føler jeg gjør er å gå rundt og ha dårlig samvittighet for at det jeg skulle ha gjort, men ikke rekker (*les i noen tilfeller gidder). I tillegg er jeg forferdelig trøtt for tiden (tror jeg må få sjekket stoffskifte igjen - er en stund siden siste kontroll - ikke bra!).

Fikk forresten telefon fra vaskehjelpen vår om at hun var klart til å ta fatt etter ferien, så hun kommer i neste uke og DET SKAL BLI DEILIG, da detter det i alle fall av meg ett lass! I tillegg har jeg fri dagen etter at hun kommer, og det blir første gang jeg skal ha fri fra jobb uten å ha barn hjemme (siden eldstemann ble født for 9 år siden) - DET SKAL BLI DEILIG!!!!

Når jeg tenker etter har jeg jo fått gjort endel i dag, både på jobb, og privat, i tillegg til at jeg faktisk har vært på trening for første gang etter ferien, ungene er rene og kommer tidsnok til skolen og avtaler, de er blide og fornøyde og glad i mamma'n sin, jeg har en mann som er glad i meg, en jobb jeg trives med, ett nydelig hus (selv om det er rotete). Da jeg kom på jobb igår hadde gode kolleger samlet inn til forsinket brusdagsgave og de hadde bakt kake (jeg holdt på å ramle av stolen da jeg forstod hvorfor) - så ... egentlig har jeg vel ikke så mye å klage på, men SÅ godt det er å få ut litt grums innimellom...

Ingen kommentarer: