torsdag 19. februar 2015

Nye tusjer

I dag kommer det endelig et papirhobbyinnlegg fra meg. På mandag kjøpte meg meg de nye Chameleon tusjene - og jeg bare elsker dem! Når jeg stempler med vannfast blekk bruker jeg distress ink eller akvarellblyanter, og har vært veldig fornøyd med deg. Jeg har forsøk alkobaserte tusjer til fargelegging av digitale motiver, men har ikke følt at det har gitt meg det uttrykket jeg ønsker. Da jeg fikk se ett innlegg med disse nye tusjen - ble jeg hekta før jeg i det hele tatt hadde forsøkt dem, så det endte med at jeg kjøpte meg fullt sett. JEG HAR IKKE ANGRET! Her kan dere se motiv nr 10-14 som jeg har fargelagt, og jeg føler at jeg begynner å han kontroll :)
 
20 tusjer totalt og du kan få til alle nyanser av farger. Fra nesten hvitt - til den mørkeste røde.  Dette var en INNERTIER for meg :D

1 kommentar:

Miip sa...

Så fine trykkene ble :) Har kjøpt meg tusjene jeg også- men må øve litt til ;)
Helen