onsdag 31. mars 2010

Forandring fryder



"Forandring er det eneste tegn
på at man er levende" 


Jeg har jo som dere sikkert har lagt merke til og lest, hatt planer om og gjøre forandringer på bloggen min.

Utgangspunktet var at jeg skulle lage meg en egen bloggbakgrunn, men etter mye frem og tilbake - ga jeg opp. Jeg fikk den ikke til den størrelsen jeg ville :( Begynte derfor å tenke litt nytt, og er nå så fornøyd med min nye blogg.

Basert på en av de nye malene til Blogspot, ny heading (laget i Photoshop Elements - viser 3 viltre gutter på den ene siden og noen av mine hobbyer på den andre), og endringer i sideelementene er i alle fall jeg fornøyd. Det var litt jobb og legge inn liste over hva de forskjellige innleggende inneholdt, men greit når det var ferdig. Nå er det jo så mye letter å finne tilbake til innlegg, eller for dere lesere å finne andre innlegg som omhandler samme "tema".

Håper dere også synes resultatet er ok - hvis ikke gi meg gjerne en tilbakemelding :)

Jeg har også lurt på å lage en følgerliste, men siden det bare er to som følger bloggen min (er kjempedårlig der selv - mange jeg følger, men ikke satt meg opp som følger) ser det litt dumt ut. Dersom du følger bloggen min fast, hadde det derfor vært fint om du meldte deg opp *VÆR SÅ SNILL :))))) Så skal jeg være flink å melde meg som følger i din blogg også.

Ønsker dere alle en fortreffelig påske, og plutselig er jeg tilbake igjen...

2 kommentarer:

Pia sa...

Jeg er gjerne følger, jeg, Line, men ser ikke hvor på bloggen man legger seg til som følger?
Grattis med nytt design, forresten!

Elins Cards and other handscrafts sa...

Ser flott ut her nå Line ;o)
Spennende å følge med på alle dine frø og drivhus ;o)