søndag 10. april 2011

Vår og påskegult

Det er deilige vårdager her på Nøtterøy om dagene. Denne helgen har vært fantastisk deilig, og temperaturen har vært opp i 20 grader idag :)

En liten tur på Plantasjen endte med at urnene på trappa ble fylt med blomster.


Nydelige mini påskeliljer og små stemorsblomser bare ropte etter meg...


Jeg synes fargen på disse var SÅ NYDELIG, og det var helt suverent at disse fantes med BARE en farge i brettet og ikke slike blandingsbrett (jeg er ikke så glad i dem).  Billigsalg på Plantasjen til 25 for 10 stk og det kan man jo ikke klage på, da trenger man ikke ha dårlig samvittighet om de kun står der en måned for så og bli byttet ut med sommerens blomster. 

Siden det snart er påske, fikk de følge med noen gule gjester ;)


Ellers har jeg holdt på litt i hagen i ettermiddag - det er deilig å holde på ute når sola varmer og det er deilig vårvarmt :)

 
Bildene denne gangen er tatt med min nye mobil i full fart, tester litt ut hvordan bildene blir. Greit å ha mulighet til å ta bilder når det andre ligger hjemme og at de kan brukes og ikke blir mørke og rare. 

5 kommentarer:

May Britt sa...

Å SÅ VÅRLIG og herlig. Gult er kult ;)

Pia sa...

Kan tenke meg at dere har hatt flott vær i dag, ja, det har vi også hatt!

Irene sa...

Så flott du har fått det i vårsola! Jeg har raket gammelt løv og annet ruskrask, og funnet mange tulipanløker som spirer :-D

line sa...

Her har jeg også funnet tulipaner - som er spist opp av rådyrene :(

Hilde Aaslund aka Scoobie sa...

Takk for hyggelig blogbesøk, Line!

Jeg måtte en tur på Plantasjen i går, jeg også: Påskeliljer og campunala til et par krukker og så nye hagehansker fordi fingertuppene var omtrent slitt av på de gamle :-)

Og så er jeg overrasket over at så mye har overlevd den strenge vinteren, kanskje fordi de mest sarte forsvant etter vinteren i fjor?