søndag 24. april 2011

Definisjon på MAUR

Idag kom det nok et gullkorn fra minstemann på 5 år. Vi lå og slappet av på terrassen og så en maur gå  forbi. Da detter følgende ut:

"En maur er akkurat som tre rundinger som sitter sammen med bein på"



Ellers har mann min idag snekret sammen pallekarmer til meg. Det ble veldig fort bestemt og gjennomført etter at jeg minstet ALL lyst på hagearbeid i går da han luket vekk den flotte røde orientvalmuen min :(  Bilder er tatt - så det kommer nok snart et kjøkkenhageinnlegg :)

4 kommentarer:

Irene sa...

Herlig sagt om maur. Jeg har hilst på mange bittesmå treige gule maur i dag, og bittesmå veldig raske svarte maur. Begge variantene bor i kjøkkenhagen min, i hver sin ende. Lurer på om det blir borgerkrig om de møtes midt i....?
Gleder meg til bilder av mannens snekrerier!

Pia sa...

Ha ha, herlig sagt! Her rydder vi og sjauer, snart legges huset vårt ut for salg...

krepsemor sa...

En skikkelig bra beskrivelse av mauren! Herlig! Så du har en mann som luker? Her er det heldigvis bare jeg som tar den jobben. Mistet du alle de røde valmuene? Håper du får tak i nye da! Pallekarmer er jo en fin ting å ha!
Lykke til!

lise sa...

Hei! takk for besøk i bloggen min:)
Takk for lånet av dine free word-art, hadde lagret di på dataen tidligere og husket ikke hvor jeg hadde hentet dem.. *flau*
Men nå vet jeg det til neste gang:)