mandag 24. november 2008

Årets julekort

Det har vært dårlig med innlegg her de siste dagene, men det har bare flydd avgårde! I helgen var vi på julebord og hadde barnefri et døgn - det var kjempedeilig, og ungene hadde storkost seg hos besteforeldre.

Årets julekortproduksjon er snart i havn! Har fri idag (med mellomste hjemme med vondt i halsen og litt feber...), og har montert sammen nesten alle julekortene :-) (FOR DERE SOM FÅR MÅ DERE IKKE SE SÅ NØYE!!!) Nå ligger de til tørk på slagbenken og strykebrettet.




Strykebrettet har også blitt fornyet med flott stripet strykebrett trekk fra Anita (TUSEN TAKK).



I kveld skal jeg på mitt første møte i Tønsberg fotoklubb - jeg gleder meg som et lite barn! Kamera er nå tømt, og jeg skal sette det til lading. Regner med at det blir tatt noen bilder i kveld :-)

3 kommentarer:

Anita sa...

Så flink du har vært idag da!! har ikke kommet noe lenger jeg, men har store planer i morgen, uten deg;o) Kanskje torsdag passer da??
Kos dere! Klem!

Agnetha sa...

Imponert over de flotte kortene du har laget:) Fotokurs høres spennende ut, du får komme med tips og triks:)

Lillian sa...

Jøsses! Skikkelig flink og produktiv har du vært! :) Og lykke til med møtet i fotoklubben! Jeg har selv vært på mitt første møte i Ørsta/Volda fotoklubb, og det var skikkelig kjekt. Kommer nok til å etterhvert melde meg inn, for det er mye lærdom og inspirasjon å hente! :)

Ha en fortreffelig tirsdag!
Klem! :)